zondag 15 mei 2016

Koudste pinksterdag!

De Koudste pinksterdag sinds... 1936 of zoiets!
Nou dat was het ook brrrrrrrrrrrr het lijkt wel een koude herfst dag, en dan nog zit ik vandaag wel iets uit de wind.
Met de pen op karper, en dat gewoon in woonwijk.
Karper zit er maar ze wilde echt niet vandaag, 5 voorentjes meer niet en koud.



Nu had ik vandaag toch wel de eersteerste karper op de pen verwacht maar helaas!


Dan nu eindelijk, heb ik mijn droom hengeltje bij elkaar 2 stuks fair play hengels.
1 voor op de karper en 1 x een 5 grammer voor op snoek, en baars.





De pateke Morton komt te vervallen.
Of misschien ook niet, we zijn nu toch bezig.
En ben toch wel gek op hengels.
We zien wel, ik hoop ze deze week op te kunnen halen met een beetje geluk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Vogels kijken.

Ik.heb weer wat gefotografeerd de laatste tijd. Hier het resultaat. Veel kijk plezier. ...