maandag 9 mei 2016

Shakeaspere super Ambidex 2449

En ja hoor vandaag binnen gekomen mijn Shakeaspere Super Ambidex 2499!
Deze kan straks mooi onder mijn Patek Morton hengeltje.
Dit is ook wel het laatste molentje wat ik nu koop.
Genoeg is genoeg of toch nog 1 tja 1 dan.
Dat is de zoek tocht naar de echte  nostalgie voor mij.
Het gaat om een Mitchell garcia molenetjes.
Eigenlijk mijn eerste liefde dus blader maar terug je komt hem wel ergens tegen.
Helaas ben ik dit model nog niet te koop tegen gekomen.
Ook zoek ik nog een Engels spinhengeltje uit die tijd.
Helaas weet ik het merk niet meer, kom hem vast ooit nog eens tegen.
Nu genoeg maar weer was alleen de mededeling dat ik nog weer een molentje binnen heb.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De Pet!

De pet! Een soort Ilja Gort pet nog nooit gewassen. Ik pak hem net op van de kapstok, hij was een beetje hard, mag ook wel na een 10 jaar of...