zaterdag 7 januari 2017

Bye Bye en Toedeloe!


Hé zo moelijk he voor de autofil van de mobile!
Toedeloe, kent dit apparaat niet toedeloes, toedeledoki, Toedeling en toebehoren.
Dat soort woorden komen er wel uit.
Maar toedeloes zie je nu doet hij het weer.
Nog een keer Toedeloe, zelf maar aan geklikt links in de balk.
Nu dus wel, dus nu Toedeloe Fair play 5 grammer.
Het is niet echt mijn ding, hup op marktplaats.
Misschien, misschien morgen verkocht.
De gelukkige vervanger de Mosquito 3LV,
ligt mij toch echt beter.
Helaas voor de Fair play liefhebbers, ik vind het een zwabber geval.
Dan dat geklungel met dat nylon, krul, krul, kringel, kringel.
Nee niet echt mijn ding.
Maar niet getreurd ik heb de Pateke Morton nog.
Das wel mijn ding, wel met nylon dat gekringel en geklungel, neem ik bij dit hengeltje voor lief.
Een fijne hengel ook, dus toch ook nog een beetje nostalgisch vissen.
Maar voor de Fair Play Bye Bye, en Toedeloe!

TROUWENS HET AFGEBEELDE MOLENTJE BLIJFT!

Was een beetje te euforisch over de Fair Play denk ik.

A JE TO!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De Pet!

De pet! Een soort Ilja Gort pet nog nooit gewassen. Ik pak hem net op van de kapstok, hij was een beetje hard, mag ook wel na een 10 jaar of...