maandag 13 februari 2017

Snijdende kou!

Vandaag dus de polder in, ik had zelf verwacht dat er wat meer water open zou zijn.

De start was slecht kleine stukjes open, en een snijdende noord oosten wind.
Vriezend koud.
En dat terwijl ze + 4 graden hadden opgegeven.
Nou niet daar in de polder waar ik was!
Ook geen snoek, dus verplaatsen maar, Rogier kwam ook net aangereden.
Dus nog even richting Vinkenveen, ook daar de kleine slootjes nog dicht.
Dan maar een ander stuk polder een kilometer of 6 van de eerste stek.
Daar bijna alles open.
Raar eigenlijk, klein stukje terug alles dicht, en een klein stukje verderop alles open.
Maar ook hier geen snoek.
Dan richting een woonwijk.
Je zou denken hogere temperatuur maar nee hoor!
Ook hier nog het een en ander dicht, en ook geen snoek.
Rogier houd het voor gezien, hij is het zat!
ik geef niet gauw op en besluit net buiten de bebouwde kom nog een stukje natuur gebied te bezoeken.


Daar ligt altijd wel wat...!
Hier nog een goed half uur door gebracht, maar ook helemaal niks.
Ja ik had het kunnen weten noordoosten wind, is geen snoek als je denkt dat je er een vind.
Ik ga naar huis het is mooie geweest, vlug geen hachee maken.

Tot een volgend avontuur en A JE TO!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De Pet!

De pet! Een soort Ilja Gort pet nog nooit gewassen. Ik pak hem net op van de kapstok, hij was een beetje hard, mag ook wel na een 10 jaar of...